ادزیکا

حوزه ورود به کسب و کار آنلاین

نکات مهم تبلیغات در گوگل Adwords که باید بدانید

با مقاله نکات مهم تبلیغات در گوگل خدمت شما عزیزان هستیم تبلیغات گوگل یکی از بهترین . پربازده ترین راه های بازاریابی آنلاین در اینترنت برای کسب و کارها است. این نوع تبلیغات در نتایج جستجو گوگل به نمایش در خواهد آمدو به کسب و کارها کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را […]

نکات مهم تبلیغات در گوگل

با مقاله نکات مهم تبلیغات در گوگل خدمت شما عزیزان هستیم

تبلیغات گوگل یکی از بهترین . پربازده ترین راه های بازاریابی آنلاین در اینترنت برای کسب و کارها است. این نوع تبلیغات در نتایج جستجو گوگل به نمایش در خواهد آمدو به کسب و کارها کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را از طریق وبسایت به کاربران و مشتریان بیشتری معرفی نمایند. این ابزار بازاریابی و برندینگ با گوگل ادز مزایای بسیار خوبی دارد. در آخر، تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز یک ابزار بسیار قدرتمند برای بازاریابی آنلاین می باشد که به راحتی می تواند به کسب و کارها در رسیدن به اهداف خود کمک نماید. در ادامه این مقاله از سایت ادزیکا به طور کامل به شرح پاسخ سوال “مزیت تبلیغات گوگل چیست؟ ” را پیدا خواهید کرد:

تبلیغات گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات گوگل Adwords یکی از محبوبترین پلتفرم های تبلیغاتی گوگل می باشد که خیلی کارآمدمی باشد. گوگل ادز این بستر مفید را برای کسب و کارهای آنلاین فراهم نموده تا با تبلیغات بتوانند میزان بازدید سایت های خود را بالا ببرند. این بالا بردن ترافیک با استفاده از قرار دادن تبلیغات در سایت های پربازدید، اپلیکیشن های با تعداد کاربر بالا و … انجام می شود.

نکات مهم تبلیغات در گوگل

نکات مهم تبلیغات در گوگل AdWords

گوگل AdWords یکی از قدرتمندترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تبلیغات آنلاین است. اثربخشی این پلتفرم به علت امکان هدف‌گذاری دقیق مخاطبان و تحلیل داده‌های بازخورد است. با بهره‌گیری از نکات کلیدی، می‌توان کمپین‌های موثرتری طراحی و اجرا کرد.

اهمیت تبلیغات گوگل برای کسب و کارها چیست؟

تبلیغات گوگل در سال های اخیر خیلی حائز اهمیت شمرده می شود. بعضی از عواملی که باعث تبدیل شدن تبلیغات گوگل، به بهترین روش تبلیغات دیجیتال شده است به شرح زیر می باشند:

  1. استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل باعث افزایش ورودی سایتتون در حداقل زمان می شود.
  2. تبلیغات کلیکی کلا مقرون به صرفه هستند.
  3. یکی از ساده ترین راه ها برای تست فروش محصولات به شمار می آید.
  4. موقعیت استفاده از تکنیک های بازاریابی مجدد را مهیا می نماید.
  5. تبلیغات گوگل ادز به راحتی به سایر کانال های بازاریابی دیجیتال متصل می شود.

انواع تبلیغات گوگل چیست؟

بعداز گذشت زمان ها، شرکت گوگل نیز پیشرفت نموده و در طی این سال های اخیر روش های نوین و جدیدی برای تبلیغات گوگل به ارمغان آورده است. حال شما به راحتی با استفاده از انواع روش های تبلیغات گوگل می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید. انواع روش های تبلیغات گوگل عبارتند از:

  1. تبلیغات در صفحه اول گوگل و نتایج گوگل
  2. تبلیغات ویدیویی گوگل ادز
  3. تبلیغات فروشگاهی
  4. تبلیغات بنری گوگل
  5. تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی

مزایای تبلیغات گوگل ادز چیست؟

تبلیغات در گوگل ادز هم به صورت متنی، ویدئویی یا تصویری در نتایج سرچ صفحه گوگل یا شبکه نمایش گوگل،یا یوتیوب و سایر پلتفرم های گوگل انجام می شود و مزایا گوگل عبارتند از :

افزایش فروش سریع در کمترین زمان ممکن

با هدف گذاری با دقت و انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با سایت و موضوع شما، به سادگی می توانید تبلیغات محصول یا خدمات خود را در معرض دید مشتریانی قرار دهید که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مند می باشند. این امر باعث افزایش ورودی و ترافیک وبسایت شما و در آخر افزایش فروش می شود.

هدف گیری مخاطبان تعیین شده به طور دقیق

تبلیغات گوگل برای وبسایت ها و کسب و کارها این امکان را فراهم می نماید تا تبلیغات خود را به صورت دقیق هدف گذاری کنند. این کار با استفاده از ابزارهای مختلف گوگل مانند کلمات کلیدی، مکان ها، زمان بندی، مخاطبان و موارد دیگر انجام می شود.

معرفی برندینگ با  کمک گوگل ادز

امکان برندینگ و معرفی برند خود در تبلیغات گوگل با گوگل ادز فراهم می باشد. تنها کاری که نیاز هست انجام دهید, مخاطبان هدف خود را مشخص کرده و با استفاده از KEYWORD SEARCH دقیق، بتوانید خود را به آن ها معرفی کنید.

مدیریت بودجه به بهترین شکل

تبلیغات گوگل برای کسب و کارها این امکان را فراهم می نماید تاکه بودجه تبلیغات خود را به بهترین شکل مدیریت نمایند. این کار با استفاده از قابلیت های مختلف گوگل مانند: تعیین حداکثر هزینه برای هر کلیک و تعیین حداکثر هزینه روزانه و موارد دیگر انجام می شود.

بازخورد سریع تر ادز نسبت به سئو

تبلیغ در گوگل می تواند بازخورد بسیار سریع تری نسبت به خدمات سئو ارائه دهد. این کار باعث می شود تا کسب و کارها شما بتوانند سریع تر، از نتایج تبلیغات خود مطلع شوند و در صورت لزوم، تغییرات لازم را در تبلیغات خود ایجاد کنند.

تبدیل بیشتر با استفاده از گوگل ادز

گوگل ادز به کسب و کارها کمک می نماید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. این کار با ایجاد ساخت صفحه های هدف یا همان لندینگ پیج های هدفمند و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و مناسب انجام می شود.

ریسپانسیو بودن تبلیغات

تبلیغات گوگل به صورت واکنش گرا به صفحات مختلف یا همان ریسپانسیو طراحی شده اند و می توانند در دستگاه های مختلف مانند موبایل و کامپیوتر و تبلت ها به خوبی نمایش داده شوند.

هزینه تبلیغات گوگل چقدر می باشد؟

هزینه تبلیغات گوگل به طور میانگین برای هر ورودی از گوگل در گوگل ادز معمولا از 1 بات تایلند یا 0.01 دلار است. همچنین برای شبکه دیسپلی یا نمایشی گوگل، اغلب، کمتر از 1 بات تایلند یا 1 دلار می باشد. اما با وجود این حدس ها باز نمی توان به صورت دقیق در مورد هزینه تبلیغات گوگل اظهار نظر کرد چون که عوامل مختلفی در تعیین هزینه نهایی تاثیرگذارند؛ که در ادمه مثالهایی گفته می شود:

میزان سختی یک کلمه کلیدی

میزان رقابت روی آن کلمه کلیدی

صفحه درج یا لندینگ پیج تبلیغ گوگل ادز

چگونه تبلیغات گوگل را راه اندازی کنم؟

سوالات مهم و پرتکرار بسیاری از کاربرای ایرانی و ادزیکا این است که چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟ و از کجا باید شروع کنیم؟ این سوالاتی است که بر سر راه شما قرار می گیرند. در سال های اخیر شاهد تحریم های شدید برای کاربران ایرانی و مشکلات بسیار زیاد و متعدد برای کاربران ایرانی هستیم. ولی با این وجود می توانید تبلیغات گوگل خود را فعال کرده و مدیریت اکانت گوگل ادز خود را در دست بگیرید. مراحل راه اندازی تبلیغات گوگل adwords به صورت زیر می باشد:

نحوه ساخت اکانت گوگل ادز

برای خیلی از افراد ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز می تواند خیلی پیچیده و بسیار چالش برانگیز باشد. در ادامه مقاله به راهنمای ساخت اکانت گوگل ادز به صورت خلاصه خواهیم پرداخت:

  1. در اولین گام باید یک اکانت جیمیل داشته باشید و پس از ورود به آن بر روی آدرس اینترنتی ads.google.com کلیک کنید. اکنون می توانید شروع به ساخت اولین کمپین تبلیغاتی خود نمایید.
  2. در مرحله بعد شما می توانید نوع Campaign مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در میان انواع تبلیغات گوگل ادز مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب نمایید.
  3. اکنون هدف خود از این تبلیغات گوگل را مشخص نمایید. حال در قسمت پایین صفحه تیک website visits را بزنید و آدرس اینترنتی سایت خود را بنویسید. حال بر روی گزینه continue کلیک کنید و ادامه دهید.
  4. تنظیمات کمپین خود را مشخص نمایید.
  5. گزینه start and end تاریخ شروع تبلیغ و انقضا اکانت شما را معین می کند. در این قسمت می توانید مدت زمان مورد نیاز برای کمپین خود را مشخص نمایید.
  6. منطقه جغرافیایی مورد نظر را انتخاب نمایید.
  7. زبان مدنظر خود را مشخص نمایید.
  8. با انتخاب گزینه select a bid strategy directly شما می توانید هزینه کلمات کلیدی را به صورت دستی انتخاب نمایید.
  9. ad group یا گروه تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید.
  10. نام ad group گروه تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید.
  11. متن تبلیغ گروه تبلیغاتی را مشخص نمایید.
  12. کمپین شما بعد از پرداخت هزینه ایجاد می شود.

حتما بخوانید :

آموزش 0 تا 100 تبلیغ در گوگل ادز یا ادوردز سابق

آموزش 0 تا 100 تبلیغ در گوگل ادز یا ادوردز سابق

در این مقاله سعی بر این شده تا کسانی که هیچ ایده‌ای در ذهن خود برای استفاده از تبلیغ در گوگل ادز ندارند را با گوگل ادز و امکانات و خدمات بینظیر آن آشنا کند

نحوه شارژ اکانت گوگل ادز

برای شارژ اکانت گوگل ادز خود مراحل زیر را طی نمایید:

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. بر روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.
  3. در بین گزینه ها ,گزینه Billing & Payments را انتخاب نمایید.
  4. اکنون برای انتخاب روش پرداختی خود بر روی Make a Payment کلیک نمایید.
  5. گوگل در این مرحله دو انتخاب برایتان گذاشته ,از بین روش مستقیم و غیر مستقیم یکی را انتخاب کنید.
  6. وتمام , اکانت گوگل ادز شما با موفقیت شارژ شد.

نکاتی که شما بعد از خرید از سایت ادزیکا  هم باید انجام دهید

حداکثر مهلت فعال‌سازی تبلیغ و ارسال فایل، 4 روز بعد از پرداخت است و پس از اتمام مهلت پرداخت شما، در صورت افزایش قیمت سرویس خریداری شما، فاکتور با مبلغ جدید برای شما صادر می‌شود. این موضوع در موارد درخواست توقف تبلیغ بیش از یک هفته نیز صادق است.

نکات مهم تبلیغات در گوگل

اگر اکانت اختصاصی گوگل ادر می خواهید هنگام خربد اعلام کنید تا براتون دسترسی های لازم ارسال شود

تبلیغات در گوگل سایت هایی با دامنه ir. بدلیل تحریم ها امکان‌پذیر نمی باشد؛ جهت ارائه تبلیغات, دامنه سایت خود را روی دامنه دیگری مثل com. یا .net پارک کنید (ریدایرکت مورد قبول گوگل نیست).
حداقل هزینه قابل قبول برای هر کلیک در گوگل ۱ سنت است؛ اما معمولا گوگل بر اساس نوع کلمه کلیدی، شرایط سایت و میزان رقابت، هزینه‌های بالاتری برای کلیک درخواست می‌کند که پس از ثبت درخواست تبلیغات شما، توسط گوگل به کاربر اعلام می‌شود.
امکان ارائه خدمات و فعال‌سازی تبلیغات در حوزه بازارهای مالی غیرمجاز (مانند فارکس و ارز دیجیتال)، وی پی ان (VPN)، قمار، شرط‌بندی، پیش‌بینی فوتبال، پایان‌نامه، برخی از حوزه‌های پزشکی و دیگر فعالیت‌های از این دست، امکان‌پذیر نمی باشد.

قیمت ارزهای خارجی پلن های خرید و سفارشات بصورت لحظه ای و بروز در سایت گذاشته می شود .

جمع بندی نکات گوگل ادز

در قسمت های قبل این مقاله , به صورت کلی با گوگل ادز آشنا شدید. حال اگر شما هم قصده این را دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن وبسایت و کسب و کار خود را رونق ببخشید می توانید از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنید. اما این نکته را باید بدانید که انتخاب با شماست که انتخاب بین انواع روش های تبلیغاتی گوگل ادز کار ساده ای نمی باشد. در کل تصمیمات شما درباره گوگل ادز به اهداف و میزان بودجه شما بستگی دارد.

 

نکات مهم تبلیغات در گوگل

نکات مهم قبل از شروع تبلیغات گوگل ادز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانید:

شاید این مطالب را بپسندید

پشتیبانی سایت تبلیغاتی ادزیکا
پشتیبانی سایت ادزیکا
برای تماس, فرم را تکمیل کنید
تماس با کارشناسان ما:
09121234567
ورود به سایت
اگر اکانت ندارید ابتدا از دکمه زیر ثبت نام کنید
اکانت گوگل ادز